top of page
מדיניות משלוחים
עלויות המשלוח הינן כמפורט להלן:
שליח עד הבית -
משלוח לכל חלקי הארץ 30 ש"ח עד ארבעה ימי עסקים ,
למעט אילת והערבה - משלוח בעלות 30 ש"ח עד 5 ימי עסקים.
הזמנות המתקבלות לאחר השעה 12:00 יחשבו ליום העסקים הבא .
איסוף עצמי - ההזמנה תהיה מוכנה עד 7 ימי עסקים , הודעה על כך שההזמנה מוכנה תשלח במייל שצוין בטופס ההזמנה.
אנא שימו לב כי פרטי ההתקשרות שהכנסתם נכונים, פרטים שגויים שיוקלדו ע"י הלקוח יהיו על אחריותו בלבד.
כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי, לא כולל שבתון, ערבי חג וחג).
הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.
שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם - בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.
דמי משלוח הינם בעלות והם מצוינים בנפרד על גבי טופס ההזמנה ובחשבונית או תעודת המשלוח. דמי משלוח מוצגים באתר החנות ויכולים להשתנות מעת לעת.
זמן מסירת המשלוח ללקוח עד 4 ימי עסקים (מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה) אלא אם נודיע ללקוחה, במסגרת התקופה האמורה, על כך שהמוצרים שהוזמנו (או חלקם) אינם זמינים, לרבות באופן זמני.
אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הנה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב).
לא נהיה אחראים לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתנו.
במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוחה לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם עמה מראש.
אנו נספק כל מוצר שנרכש לכתובת שהוקלדה בזמן הרכישה. אנו מתחייבים לספק את המוצרים שנרכשו בתנאי שאושר התשלום בכרטיס האשראי כמפורט לעיל ולהלן.
מועד אספקת המוצרים הוא בימי עבודה הנספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי (ימים א’-ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג ושבתון).
דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה (הובלה לקומות גבוהות ללא מעלית, או הובלה הדורשת כח אדם נוסף או אמצעים מיוחדים) ו/או משלוח מחוץ לגבולות מדינת ישראל. במקרה של הובלה חריגה כאמור לעיל, אנו נהיה רשאים לבטל את ההזמנה לפי שיקול דעת החברה, או לגבות תשלום נוסף בנוסף לתשלום בגין הובלה רגילה.
התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויתווסף לתשלום הכולל של העסקה.
ביטול עסקה במשלוח -
מדיניות ביטול עסקה הינו בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע״ו 2016.
לפי החוק, ניתן לבטל עסקה באמצעות הודעה או שיחה בתוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, ובתנאי שהביטול ייעשה עד לא יאוחר מ-7 ימים שאינם ימי מנוחה, לפני מועד האירוע.
לאחר ביטול העסקה יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי תוך 14 ימים ממועד קבלת ההודעה על הביטול ובהתאם למחיר ששולם בפועל, בניכוי דמי ביטול בסך 5% ממחיר העסקה או 100 ש״ח - הנמוך מביניהם ובנוסף יקוזז עלות דמי המשלוח על פי מדיניות החנות.
על אף האמור לעיל, מובהר כי האתר נושא בעלות סליקת כרטיסי האשראי של העסקה, בכל מקרה של ביטול לא ישיב האתר את העלות שנשא בה עבור העסקה, העומדת בקירוב על כ-5% מסכום עסקת האשראי או 100 ש״ח - הנמוך מביניהם.
*על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
החלפת מוצר -
החלפת הפריט במוצר אחר תיעשה בחנות המפעילה או ביצירת קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של החנות המפעילה 055-5522550 אשר תתאם משלוח ע"י חברת שליחויות כאמור בעלות דמי משלוח 30 ₪, וזאת כאשר תינתן חבילה חדשה תמורת חבילה עם המוצר/ים המוחלפים בהתאם למדיניות החזרת מוצרים הנהוגה ברשת חנויות המפעילה, כפי שתעודכן מעת לעת, וזאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמשת ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש כל שהוא, לא הוסרו ממנו תוויות הפריט המקוריות והוחזרה האריזה המקורית.
**החלפת פריט בעסקה שבוצעה ע"י איסוף מהחנות ניתנת להחלפה עד 14 ימים מיום האישור שההזמנה מוכנה לאיסוף**
לא ניתן להחזיר או להחליף פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט , אלא רק את הסט כולו על כל פריטיו.
*פריט אשר נפגם על ידי הלקוחה לא יזוכה*
*****אין אחריות על פריטים מבד סריג לרבות החלפות ו/או החזרות אשר נעשה בהם שימוש לאחר קבלתם (נלבשו , כובסו וכו') *****
bottom of page